Tuesday, January 27, 2009

cuti2..

aku menghabiskan masa cuti dengan berjolian2 tanpa memikirkan kerja.. ahaha..

walhal keje aku amatlah melambak di opis. Argh, lupe kan aje..

aku pegi ke melaka ke umah nenek ku di sg rambai. niat asalnye mmg nk tgk nenek. smpai mrestkan kepala aku. ade kenduri kawen di rumah jiran nenek ku.

mkn mmg best.. mlm aku tibai sup tulang.. leh btambah tisu adipos aku. smbil aku pulun 3-4 bji durian (bukan ulas eh).. wpun aku takut gmuk, tp dis time mmg tak leh handle..

so mse hari isnin tu.. balik ke knduri kawen, aku bgtau kazen aku..

"jom rina, kita g melaka, aku lme tak g melaka"

ni mmg btol wpun aku ni kg di melaka, bdr melaka dh btaun aku tak jejak.. cedih x?

hasilnya aku pergi dgn viva ku smbil bbaju kurung.. awww.. ayunya.. hehehe

ade gambar yg ingin dikongsi>>

gadis bbaju kurung tak bole buka mata. panas bangat..

gamba yg diambil slps ni mgunakan hp SE 660i 2MP dari kereta ku. tak sggp nk keluar sbb dah exhausted sgt naek tangga A-Famosa. kui2



aku kagum dgn apa yg dilihat.. sory la nmpk byg2. aku tangkap dari kereta.

ape la mamat ni sdg amik gamba eh.. dea kagum tgh ape yg dilihat. aku lak leh snap ape yg dea buat.. hahaha

suasana di dlm a famosa. jakun lak aku lame tak g sini. hehehe


bukan nk tayang stereng kete. tp nk tayang suasana di bdr melaka..

kg kuli? hahaha.. again..

p/s happy chinese new year. melaka sunyi gile tau!

No comments:

Post a Comment