Friday, January 9, 2009

Luahan hati...

salam...

ari ni aku mulekan pagi ku dgn sesi bgaduh ngan abe yg tcinta.. bkn bgaduh la cume btekak jek..
aku ni dh mcm kkurangan kasih syg plak.. as far as i know.. adakah aku ni tlalu bmslh? any comment.. mkin lme mkin smpan.. somehow akn tburai gak kan.. sabarla wahai hati..

so.. anyone can be my dr love?? khidmat anda diperlukan.. :)

ari ni aku nk release tensen dgn bseorgn all da time.. g pasar tani sorg2.. layan la bli pape yg ptt.. n btmbh la kuat aku mkn skg.. as u all can see now.. somehow i don have anyone to talk to.. nk mgadu pn xde geng.. mgkn ade la.. tp aku xde org yg aku rase dkt nk mluahkan rase..

ni sesi meluahkan perasaan..

________________________ fine____________________________

biar la mase menentukan.. im tired enuf..


gambar : direct dr webcam laptop aku hari ni n di saat ni utk tatapan smua..
(aku dh tembam)... tu yg aku nmpk

any suggestion?

3 comments:

  1. hye..carik DR love ke cik kak??de prob pe neh??
    dr s=aritu byk sgt yg tersirat n tersurat from ur blog..hehehee =)

    ReplyDelete
  2. yang penting terus terang. cakap sahaja apa yang ko mau. mungkin dia akan faham. tak salah kan?

    ReplyDelete