Sunday, February 15, 2009

15 feb 2009

hari ini aku agak tak sihat. tp bsemangat nak g knduri kawen ismail daud. dea ni kwn skola rendah. bdn ari ni rase pnt abis. mcm org tak cukup makan je. ops. bbalik ke kenduri ismail daud. geng2 yg g terdiri dr aku, ros, herlina n mazua. karim n tunang pn join skali. other boys dtg lambat. tak larat nk tgu. not to forget, bf herlina. (bile lg nk proceed ke next step?) hahaha..

majlis berlangsung di tmn desa tebrau. mengikut ros, dah lama gak ismail daud ni berpindah di situ. buat pengetahuan smua, rasanya sejak 1996 aku dh tak jumpa dea. muka tak brubah, cuma ada projeksi smakin besa sket dari segi ketinggian. alhamdullilah, makin ramai kawan aku yg menyempurnakan sebahagian tuntutan Islam.


hari yg tersangat penat, balik dari kenduri, aku solat n tidur. boleh layan mimpi lagi. mmg syok. dpt pula sms dr ros ajak g rumah nani, kwn kampung aku sempena hari jadi anak sulungnye yang ke4. tgk, baya aku anak dh besar. sungguh jeles. :)

kuimpikan mlm ni aku ok. smakin sihat. dpt abiskan baca reader's digest aku n novel tunggu teduh dulu by faizal tehrani.

gerek gile pakcik ni bersilat. kalau ayah aku dh patah riuk agaknye tulangnya. caya la pakcik!!



ni la anak dara yg g. smua single lg hahaha. L - mazua, aku, herlina, rozriza




ni la ismail daud yg dimaksudkan. tak leh close up la beb, bw camera tp bat kong. hampeh tol. so gune la camera hp aku. xpela. janji ada..




posing yg laen, masih awek2 yg sama.. hahaha..



pakcik ni buat aku tperanjat. lek je dok sbelah aku, tuptap dea g silat. maintain je..


[p/s : tahniah kpd semua especially ismail daud n lizawati, next wk event laen]

1 comment:

  1. Wahh...besnye dpt gather lik..jelesnye akuu..
    emm lame aku xjmpe herlina..

    ReplyDelete