Saturday, February 14, 2009

hari yg penat

aku skg makin letih n makin malas dgn ape yg mlanda. adakah aku ni org yg sukar difahami. mgkn ya..

alhamdullilah, hari ni masih lg bnafas di bumi Allah yang permai lg indah, bole g opis kejap buat keje n setelkan pape yg patut antaranya :

masukkan duet dlm akaun aku n sorg lg (pmulaan yg mlibatkan duet)
g kotaraya amik offer letter. alhamdullilah. satu keje utkku. lehla jumpe aku d bbu slps ni. haha
mkn kat kotaraya (mkn sorg2, aku skg xde kwn, smua dh lari)
g bank islam bayar credit card
g post ofis wat postal order utk langgan reader's digest.
balik umah layan tenet
layan mata
layan maen badminton
layan cari ilham dgn borak2
layan lipat baju

mlm ni kalo aku rajen nk g layan wyg, wpun sorg. takpun g bandar layan jln2 kat jln dhobby tgk gelagat org. cambest je kan. :)

sekian utk hari ini. hidupku smakin mcabar. kdg2 rase nk nanges tp tatau nk nanges dgn sape. nanges dlm hati je la kan..

AKU MASIH BSYUKUR..

ila

1 comment:

  1. wahh...sejak biler ko jdik lone ranger nehh??emm aku pon slalu jew layan movie sowg2...shupping sowg2..mkn sowg2..bkn kate slalu... most of the timess okkk...huhuhu =)

    ReplyDelete