Friday, February 13, 2009

no idea.. just write

kesibukan yang melanda menyebabkan aku tak sempat utk update kan blog ni setip masa. kalau boleh hari2 nak update.. ngeee.. :)

badan aku mgalami sakit2, ni gara2 maen bowling yg tak berapa terer tu. haha. aku rase dkt 3 taun gak la aku tak pegang bola bowling. salu je elak2 nk maen. abg sulung aku salu je ajak tp tak bkesan ke atas aku.. hahaha. 1st time maen ngan opismate layan gak. mgkn akan diteruskan kalo ade pluang. nk jog time tu tp ujan. hehehe

aku tgh berusaha nk kuruskan bdn (wpun mkn byk) hahaha. buat pgetahuan smua, sejak aku masuk bahagian ini, aku naek 5-6kg. mmg abis la. ye la, keje byk. tensen mkn je. bos aku plak pagi2 cari muke aku ajak bekpes. wpun aku dh bekpes kat umah.. kirenye dabel bekpes stp hari. haha, dulu mse prp laen, aku cergas gile. mmg cun abis la.. hahah

so, aku dh mlanggan gym kat danga city mall yg agak dkt dgn umah aku. sblm ni kat danga bay jauh. perabih minyak aku je. hoho..

so kwn2, doakan aku kurus eh. smoga aku dpt mgembalikan kegemilangan zaman kurus aku. haha. aku aim aku leh pakai jean aku yg bersaiz 27 tu. cayok2!!!

sekian, aku akan updatekan program plangsingan badan ntah pape ni..

No comments:

Post a Comment